Proteq Rechtsbijstandverzekering FNV Rechtsbijstandverzekering

Maak uw rechtsbijstandverzekering nu volledig

In 4 stappen geregeld!

Met onderstaande vragen wordt bepaald of u de door u gekozen verzekering(en) kunt afsluiten. Vul deze vragen naar waarheid in. Dat voorkomt vervelende situaties achteraf.

• Acceptatievragen
  • Persoonlijke gegevens
  • Controle
  • Klaar
Vraag 1: Verzekeringsverleden
Heeft een verzekeringsmaatschappij u of een persoon wiens belang mede is gedekt bij het sluiten van deze verzekering(en) de laatste acht jaar een rechtsbijstandverzekering opgezegd, geweigerd of tegen beperkende voorwaarden of verhoogde premie geaccepteerd dan wel voortgezet?
Vraag 2: Schadeverleden
Heeft u, of één van de belanghebbenden, in de afgelopen vijf jaar meer dan 2 keer een rechtshulpverlener ingeschakeld of bent u, of één van de belanghebbenden, door een rechtshulpverlener bijgestaan? Onder het verlenen van rechtshulp wordt in dit verband niet de door uw bond verleende rechtshulp verstaan.
Vraag 3: Voorzienbaarheid rechtsbijstand
Bent u of één van de belanghebbenden op dit moment betrokken bij een geschil, rechtsprobleem of (gerechtelijke) procedure of is op basis van de huidige beschikbare gegevens te verwachten dat u of een van de belanghebbenden in de toekomst bij een geschil, rechtsprobleem of (gerechtelijke) procedure wordt betrokken?
Vraag 4: Strafrechtelijk verleden
Bent u of één andere belanghebbende bij deze verzekering, in de laatste acht jaar, als verdachte of ter uitvoering van een opgelegde (straf)maatregel, in aanraking geweest met politie of justitie in verband met:
  • wederrechtelijk verkregen of te verkrijgen voordeel, zoals diefstal, verduistering, bedrog, oplichting, valsheid in geschrifte of poging(en) daartoe;
  • wederrechtelijke benadeling van anderen, zoals vernieling of beschadiging, mishandeling, afpersing en afdreiging of enig misdrijf gericht tegen de persoonlijke vrijheid of tegen het leven of poging(en) daartoe;
  • overtreding van de Wet wapens en munitie, de Opiumwet of de Wet economische delicten?
  • Geen dubbele dekking
    Een op maat gemaakte verzekering voor FNV-leden.
  • Tot € 50,- ledenvoordeel per jaar
    Flink voordeel ten opzichte van andere aanbieders.
  • Een passende dekking
    U kiest zelf hoe u uw dekking wilt hebben.
  • Bedenktijd
    14 dagen bedenktijd na het afsluiten van uw polis.