Proteq Rechtsbijstandverzekering FNV Rechtsbijstandverzekering

De aanvullende rechtsbijstandverzekering

De Proteq Aanvullende Rechtsbijstandverzekering is exclusief gemaakt voor FNV-leden. Deze op maat gemaakte verzekering sluit naadloos aan op de rechtshulp van uw FNV-lidmaatschap. Arbeid, inkomen en letsel vallen onder de dekkingen van uw FNV-lidmaatschap. Onder de basisdekking van de Proteq Aanvullende Verzekering vallen consumenten- en verkeerszaken. Bent u huiseigenaar? Dan kunt u kiezen voor de complete dekking. De dekkingen van de Proteq Aanvullende verzekering gelden ook voor uw gezin.

De Basisdekking inclusief Verkeer

De dekking Basis inclusief Verkeer dekt juridische zaken met betrekking tot consumentenrecht en verkeersrecht. U en uw gezin staan er bij juridische conflicten niet alleen voor. Ook Automobilisten-rechtshulp zit in deze dekking.

Basisdekking inclusief Verkeer + Huiseigenaren

De Huiseigenaren dekking dekt juridische zaken die betrekking hebben op de eigen woning. Heeft u een huurhuis? Dan is deze aanvullende dekking NIET nodig.

Met deze Aanvullende verzekering profiteert u van uitstekende juridische hulp op het gebied van consumenten- en verkeerszaken. En dat voor slechts € 96,10* per jaar.

Heeft u een eigen huis? Kies dan ook voor de aanvullende dekking Huiseigenaren voor € 146,55* per jaar.

Geen dubbeldekking

Om u niet onnodig premie te laten betalen, biedt de Proteq aanvullende rechtsbijstandverzekering niet wat uw lidmaatschap al biedt: Dekking voor arbeid, inkomen, sociale zekerheid en beroepsziekten bijvoorbeeld. Gezinsleden zonder lidmaatschap bij een bond zijn daarvoor dus ook niet verzekerd met deze verzekering. Wilt u wel hiervoor een dekking voor uw gezinsleden, vraag dan naar de mogelijkheden bij uw bond.

Polisvoorwaarden

De Proteq Aanvullende Rechtsbijstandverzekering voor FNV-leden heeft uitstekende en heldere voorwaarden. Download de Polisvoorwaarden P.RB.15.09 (PDF) van de Proteq Aanvullende Rechtsbijstandverzekering voor FNV-leden.

Basisdekking

€ 8,41per maand*